sooubway 1-4

Teilen
Einbetten

KOMMENTARE • 238

  • xRGx Stepzz
    xRGx Stepzz  Vor Monat +116

    ALL credit goes to TheOdd1sOut check him out btw. (You won't regret it) I don't ask for subscribers on these types of videos. That is your choice
    This video will not be making money. This is only for YOUR entertainment.
    Edit: To clarify, if there are ads on the video the money goes to TheOdd1sOut. I CAN'T make money on this video
    Edit 2: Some people still think that I make money from this. I lost monetization 1 year ago. I'm just trying to make it easier to not have to go from video to video. I do youtube for fun not for money.

    • The Taco
      The Taco Vor 15 Tage +1

      Ok, thx for telling us

    • TNT Playz
      TNT Playz Vor 17 Tage

      Xrgx stepzz can you subscribe to me and shout me out

    • Berry
      Berry Vor 26 Tage

      @superiordarkgacha Wrong. There's no ads, meaning he makes no money. DEplus doesn't take their own money and give it to people just for views. And also, there are ads that are from DEplus's copyright bot, giving the money to TheOdd1sOut

    • Gucha Wolfie
      Gucha Wolfie Vor 27 Tage

      xRGx Stepzz yASsS

    • Mehcomix
      Mehcomix Vor 28 Tage

      Good for you dude

  • I'll Be Called Sahil

    Watching this I realized James yells a lot more in his videos now

  • Brodie Jouxson
    Brodie Jouxson Vor 14 Tage

    0:47 he said subway 😭😢

  • The CatShow
    The CatShow Vor 15 Tage

    0:47 he said subway instead of sooubway

  • Dzani Yazzie
    Dzani Yazzie Vor 15 Tage

    just wanna point this out but he said INDIAN reservation when its native american sense indians are from india.... O - O so yea

  • Isla Rises
    Isla Rises Vor 17 Tage

    J:just
    A:another
    M:man
    E:eating
    S:sprinkles

  • Man Kha
    Man Kha Vor 18 Tage

    You coped the odd ones out😡😡😡😡😡😡😡😡😡🤬😡🤬😠😡😠🤬😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿

  • Brent Emmett
    Brent Emmett Vor 20 Tage

    Go to the odd1sout for the real video this guy's a fake

  • FAZE CLOUDZ
    FAZE CLOUDZ Vor 20 Tage

    When I was watching I was at this subw- I mean sooubway

  • The Mr. Mario
    The Mr. Mario Vor 21 Tag

    I’m eating subway right now

  • Alex Gaming 10312
    Alex Gaming 10312 Vor 21 Tag

    No sooubway, SOOOUBWAY

  • BlobFish885 •
    BlobFish885 • Vor 22 Tage

    You can just tell how much better James’ animations have gotten just by watching this video
    And thanks for making watching all subway videos easier

  • Hyper Driver
    Hyper Driver Vor 22 Tage

    CopyCat

  • The Fake FaZe Member 15

    18:12 BOOMERS

  • Daniel Skates
    Daniel Skates Vor 23 Tage

    🐶🦆🐉🐲🐄🐐🦙🌛🌗🌔🌜🌘🌙🌚🌑🌎🌞🌕🌒🌍🌝🌖🌓🌏

  • Son Zicor
    Son Zicor Vor 23 Tage

    you can see james anamation change

  • Virginio Perez
    Virginio Perez Vor 23 Tage

    Hello this is subway I’m sjshsjshhdjekrnrjfhhd

  • Virginio Perez
    Virginio Perez Vor 23 Tage

    Well idk about staying YELLO is a good entrance

  • 9999 subs with bad videos challenge

    Is he ever gonna tell anyone that he buried a sami?

  • Jaggedtvgames
    Jaggedtvgames Vor 24 Tage

    I am glad that you gave him credit. You deserve a sub

    • xRGx Stepzz
      xRGx Stepzz  Vor 24 Tage

      Thank you! I think all videos like this that takes other creators content needs to give credit to the original creator

  • Caleb Garewal
    Caleb Garewal Vor 24 Tage

    Wow

  • Sheila Lucero
    Sheila Lucero Vor 24 Tage

    :) ;):>;> souubway

  • Ima Twilight loving Potato

    Hey, Honey?
    Yeah, what do you want?
    You know the neighbor that bathes in sprinkles?
    Yeah.
    He’s burying something outside.
    Kids, get inside please.

  • Andrew Vaul
    Andrew Vaul Vor 24 Tage +3

    omg theodd1sout said hell

  • Reba Ali
    Reba Ali Vor 24 Tage

    Meat ball mariaghna sandwich is the best with melted mozaria on it it tastes like pizza

  • Coral8
    Coral8 Vor 24 Tage

    Copy?

  • Michelle Yolanda
    Michelle Yolanda Vor 24 Tage

    Wait he said it was soubway but also he said it was subway

  • Andy Misko
    Andy Misko Vor 24 Tage

    Lol

  • Mindy Cates
    Mindy Cates Vor 25 Tage

    You said subway like 100 times

  • Fernando Rojos
    Fernando Rojos Vor 25 Tage

    No shirts
    No pants
    No sandwich
    But it never said No cookie

  • wayneng888
    wayneng888 Vor 25 Tage +1

    🥖🥬🥒🧀🥩🥓

  • The Crusher
    The Crusher Vor 25 Tage +4

    Hey JJJJJAAAAAAAAMMMMMMMEEEEEESSSSSS

  • Vasile Bolea
    Vasile Bolea Vor 25 Tage

    Just
    A
    Marshmelon
    Eating
    Subway

    • Vasile Bolea
      Vasile Bolea Vor 25 Tage

      Coment you chicy twat
      You kidy hippy goowy poopy ichy ticy

  • Karthik Vinnakota
    Karthik Vinnakota Vor 25 Tage

    Dod we all know you work at subway💀

  • GreenScapeGaming.
    GreenScapeGaming. Vor 25 Tage

    Stolen

  • Jana Corbett
    Jana Corbett Vor 26 Tage +13

    James: counts to five
    James: do you want your receipt?
    customer: no
    receipt still prints.
    James: 😐😶
    Customer: 😶🤨

    • The CatShow
      The CatShow Vor 15 Tage

      @xRGx Stepzz so did i

    • Hy dro
      Hy dro Vor 22 Tage

      Your prof pic looks really innappropiate

    • xRGx Stepzz
      xRGx Stepzz  Vor 24 Tage +2

      Lol I thought of that while watching.

  • Tofu Time
    Tofu Time Vor 26 Tage

    YEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

  • sub to Flamingo
    sub to Flamingo Vor 26 Tage

    BEEEEEEEEEEP BEEEEP BEEEEEEEEP

  • Danielle Gough
    Danielle Gough Vor 27 Tage +5

    It’s still in person even if he is behind bars

  • Peyton Frates
    Peyton Frates Vor 27 Tage +3

    8:41 am I the only one who sees Gabe the rescue dog in the spot where the vegetables are?

  • Gucha Wolfie
    Gucha Wolfie Vor 27 Tage +3

    Arizona and Indians are what we are learning this week at school

  • xxalexaxx love
    xxalexaxx love Vor 27 Tage

    He worked at subway

  • Corbin McDaniel
    Corbin McDaniel Vor 27 Tage +2

    32 minutes of greatness

  • Kael Hargis-Roycroft
    Kael Hargis-Roycroft Vor 27 Tage +4

    HE SAID SUBWAY INSTEAD OF SOOUBWAY OVER HERE 0:56

  • Hamster Girl
    Hamster Girl Vor 28 Tage +1

    I love your videos💕

  • Ivan Raymundo
    Ivan Raymundo Vor 28 Tage

    Lol my name Ivan

  • Jim Franklin
    Jim Franklin Vor 28 Tage

    Yeah yeah boo boo

  • Hello Yo
    Hello Yo Vor 28 Tage +2

    Thanks for making this vid!

  • LPS Queen
    LPS Queen Vor 28 Tage +4

    Thanks for putting them together!

  • Airplane Fan2020
    Airplane Fan2020 Vor 28 Tage

    I am a youtuber

  • Kilo
    Kilo Vor 29 Tage

    HE SAID SUBWAY 0:49

  • Indestructible Bedrock
    Indestructible Bedrock Vor 29 Tage +2

    Sooubway - THE MOVIE

  • Elena Kasabova
    Elena Kasabova Vor 29 Tage +5

    My favourite DEplus video... for when I’m f* depressed and want to stay inside and eat chips all day on my bed

  • Ray Steiger
    Ray Steiger Vor 29 Tage

    Subway

  • Bella Lol
    Bella Lol Vor 29 Tage

    The odd one out S

  • Karin Kantar
    Karin Kantar Vor 29 Tage

    Thx

  • Leonel Molina
    Leonel Molina Vor 29 Tage +1

    James it’s called sOoUbWaY

  • Lucas S
    Lucas S Vor Monat

    Copyright copyright copyright copyright

  • Cheesecake Pizzaria

    ONIONS!!!

  • b itch
    b itch Vor Monat

    I ate sooubway while watching sooubway